MyTeamsRH: HR Management Mobile App
MyTeamsRH är en användarvänlig och intuitiv mobilapplikation som ger tillgång till väsentliga HR-åtgärder i samarbete med TEAMS HR Portal. Oavsett om du är anställd eller chef, optimera dina interaktioner med ditt företag eller team och dra nytta av verkligt värdeskapande tjänster. Med MyTeamsRH har dina dagliga uppgifter aldrig varit enklare! Håll utkik efter maskoten Edith, som har massor av överraskningar i beredskap för dig.
För Anställda:
- Översikt över pågående förfrågningar och åtgärder
- Virtuell tidsregistrering
- Förfrågningar om frånvaro, förskott och HR-dokument
- Självbetjäning av hantering av din profilinformation
- Företagsnyheter
- Företagskatalog och användbara kontakter
- Hantering av mina bankuppgifter
För Chefer:
- Validering av förfrågningar som lämnats in av ditt team
- Översikt över förfrågningar och åtgärder som väntar på validering
- Övervakning av ditt teams närvaro dag för dag och i framtiden
Fördelar:
- Säker åtkomst till applikationen, kompatibel med SSO
- Säker överföring av förfrågningar
- Realtidskommunikation med TEAMS HR Portal
Observera:
För att få åtkomst till applikationen måste din arbetsgivare ha prenumererat på tjänsten med Cegedim SRH. Observera att åtkomst till vissa funktioner som beskrivs ovan beror på de behörigheter som beviljats din användarprofil.